“Maryam Sendiri Cakap ‘Sad’” – Mawar risau anak selalu mengadu lepas bercuti dengan Fizo

Mawar terkejut maryam cakap ‘Sad’ selepas pulang bercuti dengan Fizo Baru-baru ini, perkongsian usahawan Mawar Karim menjadi perhatian ramai apabila memuat naik gambar anaknya, Wan Maryan seorang diri ketika bercuti bersama bekas suami, Fizo Omar.

Bagaimanapun, ada yang mendakwa usahawan itu seakan tidak move on serta ada yang mempertikaikan tindakannya yang kini tidak lagi berkongsikan gambar bersama anak perempuannya itu.

BACA: Netizen Tegur Fizo Omar Berseluar Pendek

Menerusi Insta Story, Mawar tampil menjelaskan segala tuduhan berkenaan dimana dia pernah dinasihati supaya tidak sering berkongsikan foto anaknya kerana bimbang ada pihak yang iri hati.

“Bagi saya masa dengan Maryam amat privacy juga perlu jaga kaualiti. Saya jarang share cerita pasal Maryam kerana saya pernah ditegur oleh seorang hamba Allah, jangan selalu kongsi gambar atau aktiviti anak takut banyak penyakit Ain dan hasad,” katanya.

Sementara itu, Mawar mendakwa menerima foto anaknya seorang diri di taman tema berkenaan daripada individu yang dirahsiakan identitinya.

“Bila saya tunjuk gambar Maryam sorang-sorang disitu mesti menjadi tanda tanya. Yang menghairankan saya juga apabila Maryam sendiri cakap dengan saya, ‘mummy, Maryam merajuk sikit’.

“Mungkin bagi anda perkara ini sangat remeh. Tapi bagi saya tidak. Mungkin juga awak tidak rasa, lalui perkara yang saya sedang hadapi. Hanya melihat dari jauh,” katanya.

Dalam pada itu, Mawar turut memuat naik video Maryam ada menyebut perkataan ‘trouble’ dan ‘sad’ ketika ditanya kenapa dia bersendirian di sana.

“Maryam cari daddy..panggil daddy. Maryam sad,” kata Maryam.

Terdahulu, Mawar berkahwin dengan Fizo pada November 2013 namun bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat pada 10 Julai 2019. Hasil perkahwinan, mereka memiliki seorang anak perempuan Wan Maryam kini berusia lima tahun.

Selepas dua tahun menduda, Fizo bernikah buat kali kedua dengan bekas pramugari, Fazeera pada 21 Oktober 2021 dalam satu majlis tertutup yang diadakan di Janda Baik, Pahang.

BACA JUGA : Jenazah guru mengaji masih utuh, harum walaupon Sudah meninggal 17 tahun
ADUN bersatu nafi lakukan gangguan seksual

COMMENTS

Wordpress (0)